Pristatymo ir grąžinimo politika
PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO POLITIKA
PRISTATYMAS
Pasirinkus pristatymą nurodytu adresu Lietuvoje, taikomas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis pridedamas prie bendros krepšelio sumos įvedus Pirkėjo pristatymo adresą. Prekių pristatymo specifikacija, ar prekė pristatoma surinkta, ar ne, nurodoma prekės aprašyme. Prekė pristatoma per 1-3 dienas (išimtiniais atvejais per 14 dienų, iš anksto informavus Pirkėją). Pardavėjas yra visiškai atsakingas už saugų prekės transportavimą ir pristatymą Pirkėjo pasirinktu adresu.
Pasirinkus atsiimti prekę fiziniu MB „Hukas“ adresu, adresu Klaipedos pl., Gobergiškių k., Klaipedos r.sav. pirkimo metu, pristatymo mokestis netaikomas, prekė paruošiama transportavimui. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tinkamo transporto pasirinkimą ir saugų transportavimą.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR GINČŲ SPRENDIMAS
Pirkėjas turi teisę grąžinti internetinėje parduotuvėje hukas.lt įsigytas prekes per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos, pranešdamas apie tai Pardavėjui el. paštu pardavimai@hukas.lt. Susisiekiant būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus ir nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurį turėtų būti grąžinti pinigai.
Pirkėjas gali pasinaudoti numatyta teise tik tuo atveju, jei:
– grąžinamos prekės yra tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas jas gavo;
– grąžinamos prekės yra originalioje pakuotėje;
– Pirkėjas turi prekių įsigijimo dokumentus.
Pirkėjas grąžinamas prekes privalo pristatyti adresu: MB „Hukas“, Klaipedos pl., Gobergiškės k., Klaipedos r.sav. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.
Pinigai grąžinami į nurodytą Pirkėjo banko sąskaitą per 14 darbo dienų
nuo prekių grąžinimo dienos.
SVARBU: šių prekių grąžinti negalima:
išankstiniai arba specialūs užsakymai;
elektros prietaisai.
Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, privalo raštu susisiekti su Pardavėju ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo išnagrinėti prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Kita svarbi informacija
SAUGUS ĮRENGIMAS
– Montuojant MB „Hukas“ gaminius, rekomenduojama dėvėti tinkamus apsauginius drabužius (apsauginius akinius, pirštines, dulkių kaukę), naudoti tinkamus darbo įrankius ir laikytis pridėtų gaminio montavimo instrukcijų.
– Pirmiausia įsitikinkite, kad prekės pakuotėje yra visos instrukcijose nurodytos dalys, nieko netrūksta ir nė vienas elementas nėra pažeistas. Tokiu atveju, jei trūksta kokių nors prekės dalių, nedelsdami informuokite Pardavėją.
– Paruoškite tinkamą medinio gaminio pagrindą – betoninę platformą, medinį karkasą ant polių arba kitą stabilų pagrindą, apsaugantį medieną nuo įmirkimo.
MEDINIŲ GAMINIŲ PRIEŽIŪRA
– Medinius gaminius reikia reguliariai prižiūrėti ir apdoroti paviršiumi dažais bei impregnacijomis, tinkamomis naudoti lauke. Tai apsaugo nuo aplinkos poveikio – medienos skilinėjimo ir puvimo, drėgmės įgėrimo ir spalvos pokyčių.
– Laikui bėgant, veržlės ir varžtai gali atsilaisvinti. Kad būtų užtikrintas saugus naudojimas, reguliariai tikrinkite dalis, priveržkite varžtus ir įsitikinkite, kad mediena nėra įtrūkusi ar neturi šakų.
ATSAKOMYBĖ
– Gamintojas neatsako už kūno sužalojimus, atsiradusius dėl netinkamo ar neteisingo gaminio įrengimo arba pridėtose instrukcijose pateiktų nurodymų nesilaikymo.
– Pardavėjas garantuoja pateiktų prekių kokybę, prekėms suteikiama 1 (vienerių) metų garantija.
– Įtrūkimai medienoje, pajuodavimas, atsiradęs dėl natūralios aplinkos įtakos, nelaikomi medienos defektu, jei tai neturi įtakos medinių gaminių konstrukcijų stiprumui. Natūralios aplinkos poveikis medienai pripažįstamas nuo gamintojo nepriklausomu reiškiniu, todėl nesukelia pardavėjui jokių sutartinių įsipareigojimų pirkėjui.
– Pirkėjas užtikrina tinkamą produktų bazės paruošimą ir nuolatinę produktų priežiūrą.
– Pardavėjas neatsako už vandalizmą, aplaidumą, netinkamą naudojimą, netinkamą montavimą, natūralų nusidėvėjimą, ekstremalias oro sąlygas ar atsitiktinę ar pasekminę žalą arba naudojimą kitomis neįprastomis sąlygomis.
– Pardavėjas užtikrina, kad prekė atitiktų prekės aprašymą. Jei prekėje aptinkama kokių nors defektų, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, o Pardavėjas privalo pašalinti defektus per 30 dienų nuo pranešimo gavimo.